Hoşgeldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hoşgeldiniz

<<>>
 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Eliza
Admin
Eliza


Mesaj Sayısı : 339
Kayıt tarihi : 23/04/08
Yaş : 38
Nerden : hayat\\\'ta ya tozu duman\\\'a katarsın, yada tozu duman\\\'ı yutarsın,.

Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri Empty
MesajKonu: Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri   Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri EmptyC.tesi Mart 07, 2009 12:37 pm

Stratejileri

Mevcut müşterilerinizi elde tutmak için, düşük maliyetli şu on stratejiyi uygulayabilirsiniz.

1) Her gün 30 dakikanızı, mevcut iki müşterinizle konuşarak geçirin. Ne istediklerini, neye ihtiyaç duyduklarını ve neyi sevdiklerini/sevmediklerini sorun. Aklınıza yatan fikirleri yaşama geçirin.


2) Şampiyon müşterilerinizi, salon toplantılarına katılmaya davet edin. Müşterileriniz, farklı görüşler sunacak ve onların yargılarına değer verdiğinizi anlayacaklardır.

3) Müşterilerinizin firmanızda kazandığı başarılara ilişkin haberlerini onlara postalayın.(yeni bir başarınızda müşterinizinde payı olduğunu) İnsanlar, başarıları hakkında bilgilendirilmekten hoşlanırlar. Klasik bir fotoğraf çerçevesi, gönderinizi daha da anlamlı kılacaktır.

4) Yeni bir ürünü/hizmeti halka sunmadan önce, denemesi için müşterinizi çağırın. Müşterileriniz, halkın ne istediğini daha iyi bilirler. Bu, size enerji tasarrufu sağlar ve müşterinize yeni bir şeyi ilk kez onun denediği mesajını verir.

5) Bir pazarlama faaliyeti, çalıştay ya da özel etkinlik için müşterilerinizle işbirliği yapın. Müşterilerinizle birlikte olmak için ne kadar çok fırsat yakalarsanız, kişisel bazda o kadar çok yakınlaşırsınız.

6) Her gün değer yaratın. Promosyon malzemeleri ve indirimler, müşterilerinizi elde tutmanın ve yeni müşteriler kazanmanın güzel bir yoludur. Ücretsiz yıkama,saç kesimi yüz bakımı ya da hediye kuponu, her zaman hoşa gider. Müşterilerinize, yaratıcı ve yeni fikirlere açık olduğunuzu göstermek için benzersiz bir şey sunun.

7) Mükemmel müşteri hizmetiyle ünlü dükkanların,salonların başarılarını inceleyin. Profesyonellerden ders alarak işinizi büyütüp geliştirebilirsiniz.

Cool Müşterilerinizle ortak bir noktada buluşun. Onlarla ortak paylaştığınız şeyleri bulun. Sizi hatırlayacak ve arkadaşları olarak göreceklerdir.

9) Rakibinizle zaman geçirin ve neler yaptıklarını öğrenin. Bu rekabetçi dünyada, sürekli önde olmak zordur. Daha uygun fiyatlar ve daha iyi hizmet konusunda fikir edinebilmeniz için, müşterilere yönelik
bir öneri kutusu tasarlayın.

10) Unutmayın! Hatalı bile olsalar müşterileriniz her zaman haklıdırlar. Olumlu olumsuz her tür eleştiri için onlara teşekkür edin. Onları mutlu etmek için elinizden geleni yapın. Yazar: Bea Fields
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://kuaforcuyuz.niceboard.net
 
Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hoşgeldiniz :: KİŞİSEL GELİŞİM :: İş & Kariyer-
Buraya geçin: